اجازه پرداخت بخشی از وجوهات شرعی جهت چاپ کتب مذهبی از طریق گروه فرهنگی باقیات


گروه فرهنگی باقيات، جهت تسهيل و ترويج فرهنگ فاطمی در سراسرجهان، و آشنايی هرچه بيشتر موسسات و دانشمندان و سخنرانان عرصه فرهنگ اسلامی، با امكان تسهيلات نشر جهانی اين گروه، چاپ و توليد محتوای صوتی در رابطه با حضرت فاطمه را در خارج از كشور و توزيع بين المللی آن را به مناسبت ایام سوگواری ام ابیها با تخفيف ۳۰% ارائه می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی «گروه فرهنگی باقیات»، متولی رسمی ارائه خدمات تولید همزمان سی‌دی‌های صوتی منتشره مذهبی کشورمان در کشورهای خارجی و معرفی و فروش آنها در کلیه کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی به شمار می‌رود که به مناسبت ایام سوگواری شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) از همه مداحان، سخنرانان دانشمند، محققان و مؤسسات مذهبی کشور دعوت به عمل آورده است تا محتوای صوتی و شنیداری خود را که در زمینه معارف حقه و زندگانی پر خیر و برکت آن حضرت باشند را با نام و لیبل مؤسسه خود (با حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی) و با ۳۰% تخفیف ویژه در هزینه‌های خدمات مربوطه در اسرع وقت در خارج از کشور منتشر کرده تا توسط شرکت معتبر آمازون جهت استفاده حق جویان در سراسر جهان به صورت سی‌دی و یا فایل‌های قابل دانلود معرفی و عرضه شوند.

در این راستا همه مطالبی که به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، فرانسوی و.. پیش از این در داخل کشور منتشر شده و یا جهت تولید و عرضه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور مجوز انتشار داشته باشند، می‌توانند به صورت سی‌دی و یا فایل‌های الکترونیکی قابل دانلود منتشر و عرضه شوند.

بر اساس این گزارش، پیش از این «گروه فرهنگی باقیات» از انتشار رایگان کتبی که در رابطه با مباحث و معارف مرتبط با زندگانی آن حضرت باشند در ایام مقدس فاطمیه خبر داده بودند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ و نشر جهانی کتب و دیگر آثار فرهنگی هنری ارزشی کشور اعم از محصولات صوتی و تصویری می‌توانند به وب سایت «گروه فرهنگی باقیات» به آدرس www.Baghiat.ir و یا www.Baghiat.com مراجعه کنند.

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920124000113
www.shabestan.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=6&Id=243695
www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1211929

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *