به گزارش خبرگزاری مهر


به ابتکار یک شرکت ایرانی؛
امکان فروش آثار مکتوب ایرانی در پایگاه آمازون مهیا شد

امکان حضور آثار مکتوب ناشران و نویسندگان ایرانی به صورت چاپی، الکترونیکی و یا حق رایت در شبکه‌های فروش جهانی کتاب «آمازون» بدون احتیاج به حضور شخص ناشر و نویسنده از سوی موسسه فرهنگی باقیات فراهم شد.

محسن رحماندوست، مدیر گروه فرهنگی خدماتی باقیات در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خدمات این گروه درباره حضور آثار ایرانی در نمایشگاه‌های خارج از کشور توسط این موسسه اظهار کرد: گروه باقیات ارائه‌دهنده خدمات مشاوره برای چاپ و انتشار جهانی محصولات فرهنگی اعم از کتاب و دیگر آثار شنیداری و تصویری مذهبی موسسات و ناشران ایران است که از طریق ارتباط با زنجیره‌های جهانی فروش کتاب و نیز کتابفروشی‌ها و ناشران معتبر جهانی آثار ناشران ایرانی را بدون تحمیل هزینه‌های قابل توجه به آنها در خارج از کشور به فروش می‌رساند.

وی در توضیح نوع فعالیت این موسسه عنوان کرد: کتاب چاپ شده به زبان فارسی در ایران به هر زبانی از جمله فارسی، عربی، اردو، انگلیسی و … از طریق فعالیت رابطان این گروه فرهنگی پس اخذ هزینه‌ای اندک و توسط شرکت بین‌المللی آمازون به نام همان موسسه و یا ناشر ایرانی و با همان شابک در کشورهای آمریکا، اروپا و آسیا منتشر و به کمک شبکه فروش و توزیع جهانی طرف قرارداد این شرکت در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

رحماندوست تاکید کرد: با این شیوه ناشران لازم نیست همانند سابق به صورت چمدانی اقدام به ارسال کتاب به نمایندگی‌های خارجی خود و یا ناشران دیگری کنند و از طریق رابطان ما در آسیا، آمریکا و اروپا می‌توانند با نازل‌ترین هزینه کتاب خود را به صورت نسخه‌ای و یا رایت به فروش برسانند.

وی تاکید کرد: کتاب‌های چاپ نشده و یا آثار صوتی و تصویری نیز می‌تواند با نام و کد شناسایی یگانه (شابک) جهانی یک ناشر خارجی مانند شرکت آمازون به صورت کتاب کاغذی، سی دی، دی وی دی و یا فایل‌های الکترونیکی قابل دانلود توسط این گروه در شبکه جهانی عرضه شود.

رحماندوست تاکید کرد: از طریق خدمات گروه باقیات بدین ترتیب هر فرد در هر کجای جهان که باشد، از طریق شبکه عرضه و توزیع جهانی طرف قرارداد می‌تواند محصولات فرهنگی ایرانی را سفارش داده و آن را در عرض مدت زمانی کوتاه از طریق پست دریافت کند.

مدیر گروه فرهنگی باقیات در ادامه درباره نوع معرفی این آثار گفت: آثار ایرانی به دلیل معرفی نشدن زبان فارسی در شبکه‌های بین‌المللی فروش کتاب با تغییر عنوان به صورت «فینگلیش» عرضه خواهند شد.

www.mehrnews.com/FA/newsdetail.aspx?NewsID=1737025

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *