گفتگو با مدیر گروه فرهنگی باقیات در برنامه “زنده باد زندگی”


در گفتگوی مجید صحاف با محسن رحماندوست

توضیحات مدیر گروه فرهنگی باقیات در برنامه زنده باد زندگی از شبکه ۲ در زمینه تسهیلات نشر جهانی آثار فرهنگی هنری ایران


لینک مشاهده و به اشتراک گذاری فیلم این برنامه
آپارات: www.aparat.com/v/pkruW
یوتیوب: www.youtube.com/watch?v=jAzlZi9J8DE

در این برنامه کوتاه که در ۶ دیماه ۱۳۹۱ از شبکه ۲ صداسیما پخش گردید، محسن رحماندوست، مدیر گروه فرهنگی باقیات در مورد خدمات و تسهیلات این گروه شامل چاپ مستقیم کتاب در خارج از کشور و همچنین تولید دیگر آثار فرهنگی شنیداری و تصویری (اعم از موسیقی و فیلم) در خارج از کشور و توزیع جهانی آنها از طریق شرکت های معتبر بین المللی مانند وب سایت آمازون و فروشگاه های زنجیره ای بارنرز اند نوبل تحت نام و شابک ناشران ایرانی و با حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی این آثار توضیحاتی را ارئه نموده است.

خبر این برنامه تلویزیونی در خبرگزاری ها:

معرفی کتب پیشنهادی سازمان شیرازه به شیوه ای نو

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منانشر»، در برنامه دوشنبه شب زنده باد زندگی ، کارشناس سازمان رسانه ای شیرازه ضمن حضور در محل ترنجستان سروش در فضایی بسیار مناسب برای مطالعه به معرفی کتب منتخب خود به علاقه مندان پرداخت .
همچنین در ادامه این برنامه کارشناس شیرازه با محسن رحماندوست از فعالین چاپ و نشر کتب و آثار ناشران در آن سوی مرزها و توزیع آن در شبکه های توزیع کتب در سراسر دنیا به گفتگو پرداخته و سپس وی در مورد نحوه کار خود توضیحاتی را ارائه نمود.
رحماندوست در ادامه افزود : ضمن تفاهم با ناشران ایرانی فایل کتابها را به صورت آماده در کشورهای دیگر در اروپا ، آفریقا از طریق چاپخانه ها منتشر نموده و توسط شرکتهای توزیع کتابهای بین المللی همچون آمازون و دیگر کتابفروشیهای زنجیره ای که بصورت بین المللی فعالیت دارند در سراسر دنیا عرضه میگردد. این کتابها شامل کلیه کتابهایی است که درگروه سنی کودک و نوجوان ، بزرگسال و کتب مذهبی میباشد . وی یکی از مزایای این کار را معرفی نویسندگان ایرانی در سراسر دنیا دانست و گفت : از این طریق مخاطبین خارج از کشور و افرادیکه در ایران ساکن نمیباشند میتوانند با نویسندگان آثار بیشتر آشنا شده و همچنین برای نویسندگان فرصتی است تا با مخاطبین خود در آن سوی مرزها در ارتباط باشند.
در این گفتگو کتاب ۷ حکایت از بچه ها و پیامبر(ص) نوشته مصطفی رحماندوست از نشر افق به مخاطبین معرفی شده و توضیح داده شد که در خارج از ایران به چاپ رسیده است.
www.mananashr.ir/fa/content/4849/default.aspx

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *