به گزارش خبرگزاری رسا


 

به همت یک مؤسسه ایرانی؛
انتشار و توزیع جهانی آثار ارزشمند دینی و اسلامی

خبرگزاری رسا: امکان حضور آثار مکتوب ناشران و نویسندگان ایرانی به صورت چاپی، الکترونیکی و یا حق رایت در شبکه‌های فروش جهانی کتاب «آمازون» بدون احتیاج به حضور شخص ناشر و نویسنده از سوی مؤسسه فرهنگی باقیات فراهم شد.

محسن رحماندوست، مدیر گروه فرهنگی خدماتی باقیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره خدمات این گروه درباره حضور آثار ایرانی در نمایشگاه‌های خارج از کشور از سوی این موسسه اظهار کرد: گروه باقیات ارائه‌دهنده خدمات مشاوره برای چاپ و انتشار جهانی محصولات فرهنگی اعم از کتاب و دیگر آثار شنیداری و تصویری مذهبی مؤسسات و ناشران ایران است.

وی افزود: این مؤسسه از طریق ارتباط با زنجیره‌های جهانی فروش کتاب و نیز کتاب‌فروشی‌ها و ناشران معتبر جهانی «آمازون» آثار ناشران ایرانی را بدون تحمیل هزینه‌های قابل توجه در خارج از کشور به فروش می‌رساند.
مدیر گروه فرهنگی خدماتی باقیات در توضیح نوع فعالیت این مؤسسه عنوان کرد: کتاب چاپ شده به زبان فارسی در ایران به هر زبانی از جمله فارسی، عربی، اردو، انگلیسی و … از طریق فعالیت رابطان این گروه فرهنگی پس اخذ هزینه‌ای اندک و از سوی شرکت بین‌المللی آمازون به نام همان مؤسسه و یا ناشر ایرانی و با همان شابک در کشورهای آمریکا، اروپا و آسیا منتشر و به کمک شبکه فروش و توزیع جهانی طرف قرارداد این شرکت در اختیار علاقمندان در خارج از کشور قرار می‌گیرد.
وی تاکید کرد: با این شیوه لازم نیست ناشران همچون سابق به صورت چمدانی اقدام به ارسال کتاب به نمایندگی‌های خارجی خود و یا ناشران دیگری کنند و از طریق رابطان ما در آسیا، آمریکا و اروپا می‌توانند با نازل‌ترین هزینه کتاب خود را به صورت نسخه‌ای و یا رایت به فروش برسانند.
رحماندوست مزایای توزیع جهانی کتاب به روش باقیات را علاوه بر حضور در بازارهای بین المللی از طریق بزرگترین و معتبرترین فروشنده محصولات فرهنگی در جهان مواردی همچون عدم نیاز به صرف هزینه بالای چاپ کتاب حتی برای یکبار، عدم نیاز به پاسخگویی دائمی به پیامهای درخواست دهندگان و حل مشکل دریافت پول از حساب های بین المللی مشتریان عنوان کرد.
وی سرعت بالای ارسال کتاب به سفارش دهنده طی ۲ تا ۳ روز، عدم نیاز به پرداخت هزینه های گزاف پستی با امکان حمل رایگان، حل مشکل دریافت درآمد حاصل از فروش کتاب ها، دریافت معادل ریالی و امکان اصلاح ایرادات متنی و جلد کتاب در کمترین زمان و با هزینه کم را از دیگر مزایای توزیع جهانی کتاب به روش باقیات دانست.
مدیر گروه فرهنگی خدماتی باقیات با بیان این‌که فروشگاههای زنجیره ای، وب سایت ها و شرکت های بسیاری هستند که از طریق آنها، گروه باقیات محصولات ارزشی ناشران و نویسندگان اعم از آثار مکتوب، شنیداری و یا تصویری را معرفی، توزیع و به فروش می رساند، گفت: شرکت بین المللی آمازون آمریکا، فروشگاه کتاب فروشی زنجیره ای ایندای باند، فروشگاه کتاب‌فروشی زنجیره ای بارنرز اندنوبل، فروشگاه محصولات یو اس شاپ، فروشگاه و حراجی جهانی ای بی، بانک اطلاعات جهانی فیلم، کتاب فروشی آن لاین آلیبریس برخی از این این فروشگاه‌ها هستند.
وی تاکید کرد: کتاب‌های چاپ نشده و یا آثار صوتی و تصویری نیز می‌تواند با نام و کد شناسایی یگانه «شابک» جهانی یک ناشر خارجی همچون شرکت آمازون به صورت کتاب کاغذی، سی دی، دی وی دی و یا فایل‌های الکترونیکی قابل دانلود از سوی گروه باقیات در شبکه جهانی عرضه شود.
رحماندوست اظهار داشت: از طریق خدمات گروه باقیات هر فرد در هر کجای جهان که باشد، از طریق شبکه عرضه و توزیع جهانی طرف قرارداد می‌تواند محصولات فرهنگی ایرانی را سفارش داده و آن را در عرض مدت زمانی کوتاه از طریق پست دریافت کند.
مدیر گروه فرهنگی باقیات در ادامه درباره نوع معرفی این آثار گفت: آثار ایرانی به دلیل معرفی نشدن زبان فارسی در شبکه‌های بین‌المللی فروش کتاب با تغییر عنوان به صورت «فینگلیش» عرضه خواهند شد.
وی با اشاره به این‌که علما و روحانیون می‌توانند کتاب‌ها و مقالات خود را از این طریق و با کمترین هزینه به سراسر جهان ارائه کنند، اظهار داشت: در پایگاه باقیات امکان مشاهده آثار و دیدن چند صفحه از کتابهای منتشر شده وجود دارد.
گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با گروه فرهنگی باقیات می توانند به پایگاه اینترنتی باقیات به نشانی www.baghiat.com مراجعه کنند.

www.rasanews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=145698

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *