به گزارش خبرگزاری قرآن


تسهيل انتشار و توزيع جهانی آثار ارزشمند دينی و اسلامی

جمعی از بسيجيان با تشكيل گروهی با نام گروه فرهنگی باقيات امكانی جهت انتشار جهانی كتب و ديگر محصولات شنيداری تصويری و حتی نرم‌افزاری اسلامی و ارزشی در خارج از كشور و توزيع جهانی آن‌ها فراهم كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، روز به روز اهميت حضور جدی‌تر توليدات فرهنگی، ارزشی در عرصه جنگ نرم مشخص‌تر و پررنگ‌‌تر می‌شود اما در مقابل هجمه ده‌ها هزار خبرگزاری و صدها هزار وب‌سايت مخرب چگونه می‌توانيم به معرفی و تثبيت جايگاه فكری و اعتقادی اسلام ناب محمدی با توجه به كمبود منابع در سراسر جهان بپردازيم.

خوشبختانه چندی است كه جمعی از بسيجيان با ذكاوت با تشكيل گروهی با نام گروه فرهنگی باقيات (www.baghiat.com) امكانی را جهت انتشار جهانی كتب و ديگر محصولات شنيداری تصويری و حتی نرم‌افزاری اسلامی و ارزشی در خارج از كشور و توزيع جهانی آن‌ها فراهم كرده‌اند.

چاپ كتاب‌های كاغذی، توليد محصولات شنيداری به صورت لوح فشرده و يا فايل‌های قابل دانلود الكترونيكی، توليدات تصويری به صورت دی وی دی و يا مشاهده آن‌لاين در بزرگترين شبكه توزيع محصولات فرهنگی شامل وب‌سايت‌ها و فروشگاه‌های زنجيره‌ای طرف قرارداد شركت آمازون مانند فروشگاه‌های زنجير‌ه‌ای بارنرز اند نوبلز و ايندای باند به همراه قابليت ثبت رسمی كپی‌رايت و مالكيت معنوی آن‌ها از جمله اين خدمات به شمار می‌روند.

به اين صورت محصولات توليدی مؤسسات فرهنگی و پژوهشی كشور، با حفظ نام و حتی شماره ثبتی داخل كشور می‌توانند توسط شركت‌های معتبر بين‌المللی در خارج از كشور توليد و منتشر شده و با كمترين هزينه (و حتی بدون نياز به پرداخت هزينه‌های سرسام‌آور پستی) به دست علاقه‌مندان از سراسر جهان برسند.

اميد است اين امر باعث تقويت بيش از پيش جايگاه كشور عزيزمان در معادلات جهانی و ارزآوری از صادرات كالاهای ارزشمند فرهنگی شود.

www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1125303

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *