چاپ و توزيع بين‌المللی كتب منتشره در زمينه حضرت فاطمه زهرا


جهت تسهيل و ترويج فرهنگ فاطمی در سراسر جهان؛
اعلام فراخوان چاپ و توزيع بين‌المللی كتب منتشره در زمينه معارف و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)

گروه فرهنگی «باقیات» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) از محققان و پژوهشگران مذهبی دعوت کرد کتاب‌های خود در زمینه معارف آن حضرت را برای معرفی به جهانیان ارسال کنند.


گروه فرهنگی باقيات متولی ارائه خدمات چاپ همزمان كتب منتشره مذهبی كشور در كشورهای خارجی و معرفی و فروش آن‌ها در كليه كشورهای اروپايی، آمريكايی، آسيايی و آفريقايی، به مناسبت ايام سوگواری شهادت ام ابيها حضورت فاطمه زهرا(س) از كليه محققان و مؤسسات مذهبی كشور دعوت می‌كند تا كتاب‌های منتشره خود را كه در زمينه معارف حقه آن حضرت باشند را با نام و شابك مؤسسه خود (حفظ كليه حقوق مادی و معنوی) و به شكل رايگان و در اسرع وقت در خارج از كشور منتشر و توسط شركت‌های معتبر بين‌المللی نيز جهت استفاده حق‌جويان در سراسر جهان معرفی و عرضه كنند.

همچنين، كليه كتبی كه به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، انگليسی، فرانسوی و … پيش از اين منتشر شده و يا جهت انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كشور مجوز انتشار داشته باشند، می‌توانند در كليه قطع‌ها به صورت كاغذی منتشر و عرضه شوند.

يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه می‌توانند به پايگاه اطلاع‌رسانی گروه فرهنگی باقيات به نشانی www.Baghiat.ir مراجعه كنند.

www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1208617
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920118000051

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *